ProducentFPS Softair
Kod produktuPM03
Kategoria Tłoki
Dostępność W magazynie
Ekspedycja 24 - 48 Rzut.
Tłok został wykonany ze wzmocnionego technopolimeru z dodatkiem elastomeru o wysokich parametrach mechanicznych i bardzo niskim współczynniku tarcia. Przekładnia jest prezentowana z drugim brakującym zębem i z trzecim już zmniejszonym o 3 dziesiąte milimetra, ponieważTaka konfiguracja zapewnia tłokowi prawidłowy kąt zazębienia (AOE) i sprawia, że nadaje się on do dużych prędkości. Rodzaj wtryskiwanego metalu to SAE 4650 + hartowane wykończenie HRC38-42, które jest obecnie uważane za najlepszy materiał na rynku do tego typu zastosowań. Linie ślizgowe zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować tarcie i utrzymać smar przez długi czas. Układ kół zębatych jest zdecentralizowany, aby nadać priorytet połączeniu między zębami tłoka a zębami przekładni sektorowej. Wzdłużne usztywnienia po bokach zębów zwiększają wytrzymałość tłoka i zapobiegają stykaniu się koła zębatego z wewnętrzną ścianą cylindra. Specjalne żebra zmniejszają powierzchnię styku pomiędzy sprężyną a wewnętrzną częścią korpusu tłoka, a w konsekwencji zmniejszają tarcie pomiędzy metalem a technopolimerem podczas kurczenia się i wydłużania w wyniku cyklu wypalania.
Waga: 15g
Tłok został wykonany ze wzmocnionego technopolimeru z dodatkiem elastomeru o wysokich parametrach mechanicznych i bardzo niskim współczynniku tarcia. Przekładnia jest prezentowana z drugim brakującym zębem i z trzecim już zmniejszonym o 3 dziesiąte milimetra, ponieważTaka konfiguracja zapewnia tłokowi prawidłowy kąt zazębienia (AOE) i sprawia, że nadaje się on do dużych prędkości. Rodzaj wtryskiwanego metalu to SAE 4650 + hartowane wykończenie HRC38-42, które jest obecnie uważane za najlepszy materiał na rynku do tego typu zastosowań. Linie ślizgowe zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować tarcie i utrzymać smar przez długi czas. Układ kół zębatych jest zdecentralizowany, aby nadać priorytet połączeniu między zębami tłoka a zębami przekładni sektorowej. Wzdłużne usztywnienia po bokach zębów zwiększają wytrzymałość tłoka i zapobiegają stykaniu się koła zębatego z wewnętrzną ścianą cylindra. Specjalne żebra zmniejszają powierzchnię styku pomiędzy sprężyną a wewnętrzną częścią korpusu tłoka, a w konsekwencji zmniejszają tarcie pomiędzy metalem a technopolimerem podczas kurczenia się i wydłużania w wyniku cyklu wypalania.
Ani my, ani nasi dostawcy w Europie nie mamy już więcej w magazynie.
Po zamówieniu maksymalnej dostępnej liczby sztuk wróć do strony produktu i będziesz mógł zaznaczyć funkcję "Powiadom mnie e-mailem o dostępności".
Gdy tylko my lub nasi dostawcy będziemy mieć ten produkt w magazynie, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o jego dostępności.