Pierwszy internetowy sklep airsoftowy na Słowacji

50 000 sztuk towarów w magazynie

magnify

Jak możemy Ci doradzić?

Pytania przed zakupem icon

icon Pytania po zakupie

  • Mam pytanie techniczne dotyczące produktuarrow
    background

    Staramy się tworzyć jak najlepsze opisy produktów i utrzymywać je aktywne, ale niestety producenci z Azji często nie informują nas, że coś zmienili, a przy ilości produktów, które mamy w magazynie (ponad 10 000) może się zdarzyć, że czasami opis nie jest idealny.

    Dlatego jeśli chcesz zadać pytanie techniczne dotyczące któregokolwiek z produktów, wypełnij poniższy formularz (kod produktu można znaleźć w szczegółach produktu, tuż pod nazwą i producentem).

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Kiedy produkty niedostępne w magazynie będą dostępne?arrow
    background

    My i nasi europejscy dostawcy nie posiadamy wyprzedanych towarów w magazynie i dlatego nie możemy powiedzieć, kiedy będą one ponownie dostępne do zamówienia. Z tego powodu towarów nie można umieścić w koszyku i zamówić.

    Zalecamy sprawdzenie następujących opcji obok towarów: Powiadom mnie e-mailem o dostępności i wypełnienie adresu e-mail, na który możemy wysłać wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy tylko towary będą dostępne w magazynie, że towary, na które czekasz, można teraz zamówić.

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy możesz dać mi znać, kiedy zaopatrzysz się w towar?arrow
    background

    Tak, wiemy, że jeśli produkt jest wyprzedany, nie można go umieścić w koszyku, ale w szczegółach karty produktu znajduje się duży zielony przycisk: ,, POWIADOM MNIE E-MAILEM O DOSTĘPNOŚCI ,, po jego naciśnięciu pojawi się okno, w którym należy wpisać swój adres e-mail. Następnie, gdy w przyszłości będziemy magazynować towary, nasz system wyśle Ci automatyczną wiadomość e-mail, że towary, o których chciałeś zostać powiadomiony, są już w magazynie lub dostępne do zamówienia.

    Jeśli chcesz wiedzieć, KIEDY towary będą w magazynie, nie zawsze wiemy, ponieważ jeśli nasz sklep internetowy jest niedostępny, ani my, ani nasi europejscy dostawcy nie mamy towarów w magazynie, a zatem nie możemy powiedzieć, kiedy będą w magazynie.Jeśli jednak jesteś naprawdę zainteresowany produktem, którego nie ma w magazynie, napisz do nas w poniższym formularzu, a my postaramy się temu przyjrzeć.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jakie formy transportu oferujecie?arrow
    background

    Obecnie współpracujemy z Packeta (wcześniej znaną jako "Biuro Zásielkovňa" i "Remax"), DPD Slovensko i Slovenská pošta. Korzystamy z różnych usług dla każdego przetwarzania.

    Podczas procesu zakupu, w kroku drugim po wybraniu kraju dostawy Słowacja, és a következő szállítási módok közül választhat:

    Kurier (DPD,Packeta) - Jest to klasyczny transport kurierski, albo jest to DPD lub Packeta, nie można go wybrać, w oparciu o ich możliwości dajemy albo DPD (usługa DPD HOME) lub Packeta (usługa Home Delivery HD). Wysyłamy zamówienie w ciągu 24-48 godzin roboczych od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki24-48 godzin od momentu złożenia zamówienia, jeśli jest to towar z terminem wysyłki 1-2 tygodni, jak tylko towar do nas dotrze i będzie gotowy do wysyłki).

    Premium Expedition & Delivery Packeta - Gwarantujemy wysyłkę wybranym kurierem, w tym przypadku Packeta (usługa dostawy do domu). Gwarantujemy również wysyłkę w ciągu max. 24 godzin od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki 24-48 godzin, natychmiast po złożeniu zamówienia, jeśli jest to towar z czasem wysyłki 1-2 tygodni).Jest to bardzo przydatne w sytuacjach, gdy jest środa i potrzebujesz towarów do weekendu.

    Premium Expedition & Delivery DPD - Gwarantujemy wysyłkę wybranym kurierem, w tym przypadku DPD (usługa DPD HOME). Gwarantujemy również wysyłkę w ciągu max. 24 godzin od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki 24-48 godzin, a więc natychmiast po złożeniu zamówienia, jeśli jest to towar z czasem wysyłki 1-2 tygodni).Jest to bardzo przydatne w sytuacjach, gdy jest środa i potrzebujesz towaru do weekendu.

    Punkt wysył kowy Packeta - Bardzo popularny transport do punktu wysyłkowego w całej Republice Słowackiej sieci Packeta (Packeta Delivery). Uwaga: Ten transport jest przeznaczony tylko dla zamówień, w których całkowita waga towarów nie przekracza 5 kg, jeśli Twoje zamówienie będzie miało większą wagę, system nie zaoferuje Ci automatycznie tego transportu do wyboru.

    Poczta Słowacka - dostawa do urzędu pocztowego - Klasyczna wysyłka, gdzie za pośrednictwem Poczty Słowackiej otrzymasz paczkę Pocztą Słowacką do swojego urzędu pocztowego zgodnie z Twoim kodem pocztowym.

    Odbiórosobisty - CATUS - Bezpłatna usługa, w ramach której przygotujemy paczkę do odbioru w naszym shoroomie w Bańskiej Bystrzycy, a gdy to zrobimy, poinformujemy Cię e-mailem, że paczka jest gotowa do odbioru. Należy pamiętać, że w naszym salonie nie można płacić kartą.

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jaka jest różnica między towarami, które są dostępne, a towarami, które są w magazynie?arrow
    background

    W naszym sklepie internetowym znamy 3 rodzaje dostępności:

    Towary są w magazynie z czasem wysyłki 24-48 godzin.
    Towary są dostępne z czasem wysyłki 1-2 tygodnie.
    Towary są niedostępne - nie wiemy, kiedy wrócą do magazynu, nie można ich dodać do koszyka.

    Oznacza to, że jeśli zamówisz towary, które są"w magazynie" z czasem wysyłki 24-48 godzin, wyślemy zamówienie w godzinach pracy.

    Jeśli zamówisz mieszankę towarów, w której znajdują się towary, które były dostępne w momencie składania zamówienia ,,dostępne,, z czasem wysyłki 1-2 tygodnie, a także towary, które są w magazynie, wówczas zarezerwujemy towary, które są w magazynie, do czasu przybycia towarów, które były"dostępne" w momencie składania zamówienia, a następnie wyślemy zamówienie od razu.

    Poinformujemy Cię o czasie wysyłki Twojego zamówienia:

    Po umieszczeniu towarów w koszyku
    W procesie płatności, w ostatnim kroku 4 przed potwierdzeniem zamówienia.

    Uwaga: Nie możemy podzielić zamówienia, jeśli chcesz towary, które są w magazynie natychmiast, prosimy o złożenie zamówienia oddzielnie.

    W razie pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jakie formy płatności są oferowane?arrow
    background

    Obecnie oferujemy następujące płatności:

    1. Płatność przelewem bankowym - po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności, w jaki sposób dokonać przelewu bankowego. Towary są rezerwowane w momencie składania zamówienia. Następnie wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy otrzymamy od Ciebie płatność.
    2. Płatność kartą VISA/MASTERCARD - dokonujesz płatności w momencie potwierdzenia zamówienia, za pośrednictwem bramki płatności STRIPE, płatność dotrze do nas natychmiast.
    3. Płatność w sklepie przy odbiorze osobistym w naszym salonie w Bańskiej Bystrzycy - płacisz przy odbiorze towaru. Uwaga w naszym salonie można płacić tylko gotówką.
    4. Za pobraniem - płatność bezpośrednio firmie kurierskiej (Poczta, Packeta lub DPD) przy odbiorze towaru.

    Płacąc za pobraniem, często spotykamy się z pytaniem, czy możliwa jest płatność kartą u kuriera. To zależy od firmy kurierskiej, nie możemy zabronić ani nakazać im przyjęcia karty. Aktualne informacje o tym, czy dana firma kurierska akceptuje płatności kartą za pobraniem, można znaleźć na jej stronie internetowej:

    www.packeta.sk
    www.dpd.com/sk/sk
    www.posta.sk

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy znalazłeś jakiś problem na naszej nowej stronie? Daj nam znać!arrow
    background

    Po kilku latach przenieśliśmy się do nowego sklepu internetowego, aby ułatwić Ci zakupy u nas. Chcemy, aby był jak najlepszy, więc jeśli napotkałeś jakiekolwiek błędy lub problemy na stronie, poinformuj nas o tym za pomocą poniższego formularza. Będzie nam miło, jeśli dołączysz również zrzut ekranu przedstawiający problem. Dziękujemy!

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Dlaczego otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że moje zamówienie nie zostało zweryfikowane telefonicznie?arrow
    background

    Niektóre zamówienia muszą zostać zweryfikowane telefonicznie. Zazwyczaj następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia, w godzinach pracy dzwonimy na podany numer telefonu, jeśli klient nie odbierze piszemy, że otrzymasz tego maila.

    Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone telefonicznie, nie wyślemy zamówienia i zostanie ono również zablokowane po 7 dniach.

    Dlatego jeśli otrzymasz od nas taką wiadomość e-mail, skontaktuj się z nami w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00.

    Masz więcej pytań na ten temat? Wpisz swoje pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Złożyłem zamówienie, ale chcę dodać do niego coś jeszcze, czy to możliwe? Czy można połączyć dwa lub więcej zamówień w jedną paczkę/wysyłkę?arrow
    background

    Ze względu na dużą liczbę zamówień nie jest to możliwe. Jeśli chcesz zamówić coś innego z naszej oferty, utwórz nowe zamówienie. Każde zamówienie jest wysyłane osobno.

    Masz inne pytanie, na które nie udzieliliśmy odpowiedzi? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy znalazłeś jakiś problem na naszej nowej stronie? Daj nam znać!arrow
    background

    Po kilku latach przenieśliśmy się do nowego sklepu internetowego, aby ułatwić Ci zakupy u nas. Chcemy, aby był jak najlepszy, więc jeśli napotkałeś jakiekolwiek błędy lub problemy na stronie, poinformuj nas o tym za pomocą poniższego formularza. Będzie nam miło, jeśli dołączysz również zrzut ekranu przedstawiający problem. Dziękujemy!

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

Zawiadomienie

Pozycja productName obecnie można zamówić tylko productTotalStock Kawałki.

Ani my, ani nasi dostawcy w Europie nie mamy już więcej w magazynie.
Po zamówieniu maksymalnej dostępnej liczby sztuk wróć do strony produktu i będziesz mógł zaznaczyć funkcję "Powiadom mnie e-mailem o dostępności".
Gdy tylko my lub nasi dostawcy będziemy mieć ten produkt w magazynie, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o jego dostępności.