Pierwszy internetowy sklep airsoftowy na Słowacji

50 000 sztuk towarów w magazynie

magnify Wyszukiwanie
PLN

Jak możemy Ci doradzić?

Pytania przed zakupem icon

icon Pytania po zakupie

  • Mam pytanie techniczne dotyczące produktuarrow
    background

    Staramy się tworzyć jak najlepsze opisy produktów i utrzymywać je aktywne, ale niestety producenci z Azji często nie informują nas, że coś zmienili, a przy ilości produktów, które mamy w magazynie (ponad 10 000) może się zdarzyć, że czasami opis nie jest idealny.

    Dlatego jeśli chcesz zadać pytanie techniczne dotyczące któregokolwiek z produktów, wypełnij poniższy formularz (kod produktu można znaleźć w szczegółach produktu, tuż pod nazwą i producentem).

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Kiedy produkty niedostępne w magazynie będą dostępne?arrow
    background

    My i nasi europejscy dostawcy nie posiadamy wyprzedanych towarów w magazynie i dlatego nie możemy powiedzieć, kiedy będą one ponownie dostępne do zamówienia. Z tego powodu towarów nie można umieścić w koszyku i zamówić.

    Zalecamy sprawdzenie następujących opcji obok towarów: Powiadom mnie e-mailem o dostępności i wypełnienie adresu e-mail, na który możemy wysłać wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy tylko towary będą dostępne w magazynie, że towary, na które czekasz, można teraz zamówić.

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy możesz dać mi znać, kiedy zaopatrzysz się w towar?arrow
    background

    Tak, wiemy, że jeśli produkt jest wyprzedany, nie można go umieścić w koszyku, ale w szczegółach karty produktu znajduje się duży zielony przycisk: ,, POWIADOM MNIE E-MAILEM O DOSTĘPNOŚCI ,, po jego naciśnięciu pojawi się okno, w którym należy wpisać swój adres e-mail. Następnie, gdy w przyszłości będziemy magazynować towary, nasz system wyśle Ci automatyczną wiadomość e-mail, że towary, o których chciałeś zostać powiadomiony, są już w magazynie lub dostępne do zamówienia.

    Jeśli chcesz wiedzieć, KIEDY towary będą w magazynie, nie zawsze wiemy, ponieważ jeśli nasz sklep internetowy jest niedostępny, ani my, ani nasi europejscy dostawcy nie mamy towarów w magazynie, a zatem nie możemy powiedzieć, kiedy będą w magazynie.Jeśli jednak jesteś naprawdę zainteresowany produktem, którego nie ma w magazynie, napisz do nas w poniższym formularzu, a my postaramy się temu przyjrzeć.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jakie formy transportu oferujecie?arrow
    background

    Obecnie współpracujemy z Packeta (wcześniej znaną jako "Biuro Zásielkovňa" i "Remax"), DPD Slovensko i Slovenská pošta. Korzystamy z różnych usług dla każdego przetwarzania.

    Podczas procesu zakupu, w kroku drugim po wybraniu kraju dostawy Słowacja, és a következő szállítási módok közül választhat:

    Kurier (DPD,Packeta) - Jest to klasyczny transport kurierski, albo jest to DPD lub Packeta, nie można go wybrać, w oparciu o ich możliwości dajemy albo DPD (usługa DPD HOME) lub Packeta (usługa Home Delivery HD). Wysyłamy zamówienie w ciągu 24-48 godzin roboczych od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki24-48 godzin od momentu złożenia zamówienia, jeśli jest to towar z terminem wysyłki 1-2 tygodni, jak tylko towar do nas dotrze i będzie gotowy do wysyłki).

    Premium Expedition & Delivery Packeta - Gwarantujemy wysyłkę wybranym kurierem, w tym przypadku Packeta (usługa dostawy do domu). Gwarantujemy również wysyłkę w ciągu max. 24 godzin od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki 24-48 godzin, natychmiast po złożeniu zamówienia, jeśli jest to towar z czasem wysyłki 1-2 tygodni).Jest to bardzo przydatne w sytuacjach, gdy jest środa i potrzebujesz towarów do weekendu.

    Premium Expedition & Delivery DPD - Gwarantujemy wysyłkę wybranym kurierem, w tym przypadku DPD (usługa DPD HOME). Gwarantujemy również wysyłkę w ciągu max. 24 godzin od momentu, gdy towar jest gotowy do wysyłki (jeśli jest to towar z czasem wysyłki 24-48 godzin, a więc natychmiast po złożeniu zamówienia, jeśli jest to towar z czasem wysyłki 1-2 tygodni).Jest to bardzo przydatne w sytuacjach, gdy jest środa i potrzebujesz towaru do weekendu.

    Punkt wysył kowy Packeta - Bardzo popularny transport do punktu wysyłkowego w całej Republice Słowackiej sieci Packeta (Packeta Delivery). Uwaga: Ten transport jest przeznaczony tylko dla zamówień, w których całkowita waga towarów nie przekracza 5 kg, jeśli Twoje zamówienie będzie miało większą wagę, system nie zaoferuje Ci automatycznie tego transportu do wyboru.

    Poczta Słowacka - dostawa do urzędu pocztowego - Klasyczna wysyłka, gdzie za pośrednictwem Poczty Słowackiej otrzymasz paczkę Pocztą Słowacką do swojego urzędu pocztowego zgodnie z Twoim kodem pocztowym.

    Odbiórosobisty - CATUS - Bezpłatna usługa, w ramach której przygotujemy paczkę do odbioru w naszym shoroomie w Bańskiej Bystrzycy, a gdy to zrobimy, poinformujemy Cię e-mailem, że paczka jest gotowa do odbioru. Należy pamiętać, że w naszym salonie nie można płacić kartą.

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jaka jest różnica między towarami, które są dostępne, a towarami, które są w magazynie?arrow
    background

    W naszym sklepie internetowym znamy 3 rodzaje dostępności:

    Towary są w magazynie z czasem wysyłki 24-48 godzin.
    Towary są dostępne z czasem wysyłki 1-2 tygodnie.
    Towary są niedostępne - nie wiemy, kiedy wrócą do magazynu, nie można ich dodać do koszyka.

    Oznacza to, że jeśli zamówisz towary, które są"w magazynie" z czasem wysyłki 24-48 godzin, wyślemy zamówienie w godzinach pracy.

    Jeśli zamówisz mieszankę towarów, w której znajdują się towary, które były dostępne w momencie składania zamówienia ,,dostępne,, z czasem wysyłki 1-2 tygodnie, a także towary, które są w magazynie, wówczas zarezerwujemy towary, które są w magazynie, do czasu przybycia towarów, które były"dostępne" w momencie składania zamówienia, a następnie wyślemy zamówienie od razu.

    Poinformujemy Cię o czasie wysyłki Twojego zamówienia:

    Po umieszczeniu towarów w koszyku
    W procesie płatności, w ostatnim kroku 4 przed potwierdzeniem zamówienia.

    Uwaga: Nie możemy podzielić zamówienia, jeśli chcesz towary, które są w magazynie natychmiast, prosimy o złożenie zamówienia oddzielnie.

    W razie pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Jakie formy płatności są oferowane?arrow
    background

    Obecnie oferujemy następujące płatności:

    1. Płatność przelewem bankowym - po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności, w jaki sposób dokonać przelewu bankowego. Towary są rezerwowane w momencie składania zamówienia. Następnie wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy otrzymamy od Ciebie płatność.
    2. Płatność kartą VISA/MASTERCARD - dokonujesz płatności w momencie potwierdzenia zamówienia, za pośrednictwem bramki płatności STRIPE, płatność dotrze do nas natychmiast.
    3. Płatność w sklepie przy odbiorze osobistym w naszym salonie w Bańskiej Bystrzycy - płacisz przy odbiorze towaru. Uwaga w naszym salonie można płacić tylko gotówką.
    4. Za pobraniem - płatność bezpośrednio firmie kurierskiej (Poczta, Packeta lub DPD) przy odbiorze towaru.

    Płacąc za pobraniem, często spotykamy się z pytaniem, czy możliwa jest płatność kartą u kuriera. To zależy od firmy kurierskiej, nie możemy zabronić ani nakazać im przyjęcia karty. Aktualne informacje o tym, czy dana firma kurierska akceptuje płatności kartą za pobraniem, można znaleźć na jej stronie internetowej:

    www.packeta.sk
    www.dpd.com/sk/sk
    www.posta.sk

    Masz więcej pytań na ten temat? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy znalazłeś jakiś problem na naszej nowej stronie? Daj nam znać!arrow
    background

    Po kilku latach przenieśliśmy się do nowego sklepu internetowego, aby ułatwić Ci zakupy u nas. Chcemy, aby był jak najlepszy, więc jeśli napotkałeś jakiekolwiek błędy lub problemy na stronie, poinformuj nas o tym za pomocą poniższego formularza. Będzie nam miło, jeśli dołączysz również zrzut ekranu przedstawiający problem. Dziękujemy!

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Dlaczego otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że moje zamówienie nie zostało zweryfikowane telefonicznie?arrow
    background

    Niektóre zamówienia muszą zostać zweryfikowane telefonicznie. Zazwyczaj następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia, w godzinach pracy dzwonimy na podany numer telefonu, jeśli klient nie odbierze piszemy, że otrzymasz tego maila.

    Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone telefonicznie, nie wyślemy zamówienia i zostanie ono również zablokowane po 7 dniach.

    Dlatego jeśli otrzymasz od nas taką wiadomość e-mail, skontaktuj się z nami w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00.

    Masz więcej pytań na ten temat? Wpisz swoje pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Złożyłem zamówienie, ale chcę dodać do niego coś jeszcze, czy to możliwe? Czy można połączyć dwa lub więcej zamówień w jedną paczkę/wysyłkę?arrow
    background

    Ze względu na dużą liczbę zamówień nie jest to możliwe. Jeśli chcesz zamówić coś innego z naszej oferty, utwórz nowe zamówienie. Każde zamówienie jest wysyłane osobno.

    Masz inne pytanie, na które nie udzieliliśmy odpowiedzi? Napisz pytanie w poniższym formularzu, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe

  • Czy znalazłeś jakiś problem na naszej nowej stronie? Daj nam znać!arrow
    background

    Po kilku latach przenieśliśmy się do nowego sklepu internetowego, aby ułatwić Ci zakupy u nas. Chcemy, aby był jak najlepszy, więc jeśli napotkałeś jakiekolwiek błędy lub problemy na stronie, poinformuj nas o tym za pomocą poniższego formularza. Będzie nam miło, jeśli dołączysz również zrzut ekranu przedstawiający problem. Dziękujemy!

    icon Wybierz plik

    Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe