ProducentFPS Softair
Kod produktuPM02
Kategoria Tłoki
Dostępność Wyprzedane
Ekspedycja Ten produkt jest obecnie niedostępny. Kliknij Powiadom mnie e-mailem o dostępności, a my powiadomimy Cię, gdy tylko produkt będzie dostępny.
POM C, technopolimer o wysokich parametrach mechanicznych i bardzo niskim współczynniku tarcia, został wybrany jako materiał tłoka, ponieważ jest samosmarujący. Przekładnia jest przedstawiona z drugim brakującym zębem i z trzecim już zmniejszonym o 3 dziesiąte milimetra, ponieważ konfiguracjakonfiguracja predysponuje sam tłok do prawidłowego kąta zazębienia (AOE) i sprawia, że nadaje się on do dużych prędkości. Rodzaj wtryskiwanego metalu to SAE 4650, który jest obecnie uważany za najlepszy materiał na rynku do tego typu zastosowań. Przewody ślizgowe zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować tarcie i utrzymać smar przez długi czas. Układ przekładni jest zdecentralizowany, aby nadać priorytet połączeniu między zębami tłoka a zębami przekładni sektorowej. Wzdłużne usztywnienia po bokach zębów zwiększają wytrzymałość tłoka i zapobiegają kontaktowi koła zębatego z wewnętrzną ścianą cylindra. Specjalne żebra zmniejszają powierzchnię styku pomiędzy sprężyną a wewnętrzną częścią korpusu tłoka, a w konsekwencji zmniejszają tarcie pomiędzy metalem a technopolimerem podczas kurczenia się i wydłużania w wyniku cyklu wypalania.
Waga: 16g
POM C, technopolimer o wysokich parametrach mechanicznych i bardzo niskim współczynniku tarcia, został wybrany jako materiał tłoka, ponieważ jest samosmarujący. Przekładnia jest przedstawiona z drugim brakującym zębem i z trzecim już zmniejszonym o 3 dziesiąte milimetra, ponieważ konfiguracjakonfiguracja predysponuje sam tłok do prawidłowego kąta zazębienia (AOE) i sprawia, że nadaje się on do dużych prędkości. Rodzaj wtryskiwanego metalu to SAE 4650, który jest obecnie uważany za najlepszy materiał na rynku do tego typu zastosowań. Przewody ślizgowe zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować tarcie i utrzymać smar przez długi czas. Układ przekładni jest zdecentralizowany, aby nadać priorytet połączeniu między zębami tłoka a zębami przekładni sektorowej. Wzdłużne usztywnienia po bokach zębów zwiększają wytrzymałość tłoka i zapobiegają kontaktowi koła zębatego z wewnętrzną ścianą cylindra. Specjalne żebra zmniejszają powierzchnię styku pomiędzy sprężyną a wewnętrzną częścią korpusu tłoka, a w konsekwencji zmniejszają tarcie pomiędzy metalem a technopolimerem podczas kurczenia się i wydłużania w wyniku cyklu wypalania.
Ani my, ani nasi dostawcy w Europie nie mamy już więcej w magazynie.
Po zamówieniu maksymalnej dostępnej liczby sztuk wróć do strony produktu i będziesz mógł zaznaczyć funkcję "Powiadom mnie e-mailem o dostępności".
Gdy tylko my lub nasi dostawcy będziemy mieć ten produkt w magazynie, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o jego dostępności.